Tropikalna bransoleta.

Uff, nareszcie ukończyłam tego potwora! :-).

Przedstawiam tropikalną bransoletę – twór szeroki na 10 centymetrów, wysoki na 8 i niemal cały wykonany z koralików NihBeads, ot dla wyzwania. Dla wyzwania również, ale już od Szuflady, wybrane zostały kolorki i tematyka, gdyż zgłaszam go pod sierpniowy temat „żar tropików”.

ban-wyzwanie

20170825_112252Rany, co ja się przy niej namęczyłam. Każdą wolną chwilę -przed lub po pracy – wykorzystywałam na odrobinę dłubania. Tutaj jeden rząd, tutaj dwa… ale większość pracy zrealizowałam w zasadzie w ciągu jednego, calutkiego posiedzenia. Niemal od rana do wieczora, w asyście kota-pomocnika, który nie rzadko bywał tymże dłubaniem znudzony, i złoszcząc się na nieubłaganie uciekający czas. Bo i w sumie ledwo zdążyłam. Mamy ostatni dzień miesiąca – deadline, jak się patrzy.

I jak to zwykło u mnie bywać z takimi pracami ( a i wierzę, że część rękodzielniczek tę przypadłość podziela ), opatrzyła mi się już ta robótka :-(. Już nie cieszy tak, jak na początku.

A w dużym skrócie, przebiegało to tak…

 

Wielkiej koncepcji, to ja nie miałam. W centrum miał być kamień, miały być i listki. Cała reszta to czerpanie przyjemności z improwizacji – tu pójdziemy poziomo, tutaj nieco zakręcimy, a tu dla relaksu polecimy po okręgu… No i poleciałam :-d.

P12

Wyjątkowo męczące, ze względu na rozmiar było zrobienie tej bransolety i choć nie jestem w pełni zadowolona, to warto było spróbować. Człowiek znów nauczył się kilku rzeczy, a i jakoś zapał do pracy wrócił. Bo jak się tak miesiąc siedzi nad jedną rzeczą, to strasznie korki do tysiąca innych robótek :-d.

 

Natomiast do zrobienia zdjęć musiałam podchodzić dwa razy, bo pierwsze „pstrykanie” wyszło fatalnie. Raz, że gonił czas, dwa – asystent ma silne parcie na szkło :-d. Jeszcze po napisaniu tej notki zabrałam się do zdjęć po raz drugi i te już wyszyły akceptowalne :-). Tymczasem, asystent pozdrawia, a ja zapraszam na facebookowy fanpage :-).

20170830_113249

4 uwagi do wpisu “Tropikalna bransoleta.

Skomentuj

