Rękodzieło

Belle.

P12

Nigdy dotąd nie stworzyłam niczego dla siebie. Lubię swoje prace, ale ich przeznaczeniem nie było noszenie przeze mnie. W zasadzie, do niedawna, nie było to noszenie przez kogokolwiek. Moja biżuteria zbierała kurz na półce lub zajmowała miejsce w Ikeowskim pudełku. I tak oto niespodzianka. Powstała „Belle”, która od dziś zdobić będzie moją szyję. Nie byłabym jednak sobą gdybym faktycznie zrobiła to w pełni, od początku do końca, dla siebie.

IMG_3378

Inspiracją do tej pracy było kolejne wyzwanie Szuflady: majowy ogród. DSCN1343kZ początku nie czułam tego tematu, ale gdy przy okazji odwiedzin w lokalnym sklepie z koralikami odnalazłam bazę z różyczkami, musiałam spróbować. No i powstało. Nie bez wad, bo pierwszy raz używałam takich elementów, ale w ukochanych ostatnio kolorach: khaki z różem. Do tego czarny rzemyk i już wiem w czym będę chodzić przez całą wiosnę!

Oczywiście zapraszam na stronę wzywania, w której pod koniec miesiąca będzie piękny, majowy ogród do podziwiania 😉

Zapraszam również do polubienia facebookowego fanpage’u!

 

5 thoughts on “Belle.

Skomentuj

