Wachlarz Kofuku.

Nie próżnuję! Ledwie pochwaliłam się lisią maską, a już udało mi się stworzyć pewną drobnostkę. Do ogłoszenia nowej inspiracji na kalendarzowy konkurs Royal-Stone jeszcze trochę minie, więc na prędce stworzyłam Wachlarz Kofuku.

tumblr_n0716qMYRZ1qgg9j8o1_1280Wachlarz, jaki jest – każdy widzi. Dlaczego jednak Kofuku? Bo kiedy już wszystko wykończyłam, zrobiłam zdjęcia, obrobiłam i zdałam sobie sprawę, że nie mam dla tej drobnostki nawet nazwy… pomyślałam właśnie o Kofuku.

Jest to postać z anime Noragami będąca Bóstwem Ubóstwa co oznacza ni mniej, ni więcej, że przynosi nieszczęście 😀 A że u mnie nic nie może być normalnie… na przekór konwenansom, prezentuję “Wachlarz przynoszący pecha” 😀 .

Całość zajęła mi dosłownie jakieś 3, może 4 wieczory. Potem czekałam na przyjazd chwościka, a następnie przez kolejny jeden wieczór spoglądałam na całość nie mając pojęcia jak ten wisielec zamontować. Ostatecznie poszłam po linii najmniejszego oporu, ale cóż zrobić, kiedy nawet nie posiadam w domu koncówek, w które mogłabym go wkleić.

20170311_093329

Ogółem byłabym z zawieszki zadowolona gdyby nie to, że po prawej stronie wystąpiły prześwity filcu. Trochę zmęczona, a trochę niepewna po chaotycznym haftowaniu lisiej maski, postanowiłam zrobić to, nazwijmy… “tradycyjnie” i nie specjalnie zadowolił mnie efekt.

Niemniej, wisior prezentuje się całkiem uroczo jak na potencjalnie przynoszącego pecha i dlatego zgłaszam go na konkurs szuflady pt.: Daleki Wschód. Może jednak nie będę go zakładać do czasu ogłoszenia wyników 😀 .

wschod

5 thoughts on “Wachlarz Kofuku.

Add yours

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

Up ↑

