Rękodzieło

Mroźna Królowa

p8

Tyle ile miałam zamysłów podczas tworzenia tego naszyjniku, to głowa mała. W zasadzie zastanawiam się czy ilość koralików w skończonej pracy nie jest mniejsza niż grupa tych sprutych. Ale hej!, “Mroźna królowa” skończona, a choć stosunek do pracy mam ambiwalentny, to ukończenie robótki zawsze jest przyjemne :).

Pierwotnie głównym elementem pracy miały być wyhaftowane śnieżynki. Kiedy zaczęłam16558365_1369511326441248_681026546_n jednak wypełniać boki… cóż, śnieżynki zaczęły znikać. Wtedy wpadłam na pomysł – może wypełnię to chaotycznie? Nie przemyślałam tego jednak i jak osioł zaczęłam z ciemną nicią, idealnie prześwitującą między białymi koralikami… Tutaj nastąpiło drugie prucie. Wymieniłam nić, wpadłam na pomysł niebieskiego haftu od dołu, białego od góry, wypełniłam pół boku… i znowu wszystko sprułam. Ta metoda zupełnie do mnie nie przemówiła. Sprułam też oczywiście śnieżynki i później w zasadzie było z górki.

2mk

Kolejne problemy…

Rany, czy ja przy każdej pracy piszę o problemach? Może to jednak nie jest zajęcie dla mnie 😀

…zawitały już po zrobieniu murka. Naszyjnik wydawał mi się pusty i chciałam dorobić jakieś wiszące elementy. Czego bym nie spróbowała – a próbowałam wielu – wyglądało to fatalnie. Prucie, prucie, prucie. Przy tym połamałam też kilka igieł i ostatecznie odstawiłam robótkę na bok.

Wróciłam jednak, oczywiście. Dorobiłam wiszący element i choć, jak wspomniałam wyżej, do skończonej pracy mam stosunek ambiwalentny, to to i tak nie najgorzej biorąc pod uwagę moment, kiedy nie mogłam na nią nawet patrzeć :D.

I jakkolwiek pogoda za oknem jest dzisiaj bajeczna, a w powietrzu czuć już wiosnę… “Mroźna Królowa” to odpowiedź na wyzwanie szuflady “Królowa Śniegu”, które ogłosili jakiś czas temu :).

x-default

2 thoughts on “Mroźna Królowa

Leave a Reply

